|
 | Adaosurile nutritive si complexele multivitaminice sunt "apa de ploaie" pentru imunitate. Promit intarirea organismului, dar au efect de bumerang si ne sleiesc de puteri.
Pastilele ....[citeste tot] |
 | Femeile varstnice care iau suplimente de calciu pentru a crește rezistența oaselor au un risc major de atac cerebrovascular, atrag atenția cercetatorii neozeelandezi, citați de Daily Mail.
....[citeste tot] |
 | Efectele produselor naturale pentru probleme de erectie sunt scurte, iar acestea pot fi chiar periculoase. De multe ori, in spatele disfunctiilor sunt probleme grave de sanatate care este necesar tratate. ....[citeste tot] |
 | Desi populare, suplimentele nutritive sunt mai putin eficiente in preventia cancerului decat alimentele care contin aceleasi substante, arata un nou studiu al Universitatii din Texas.
Sursa: ....[citeste tot] |
 | Suplimentele cu calciu folosite, in general, de persoanele in varsta pentru a combate osteoporoza ar putea conduce la o crestere a riscului de infarct, arata un studiu publicat, astazi, in British Medical ....[citeste tot] |
 | Romanii consuma suplimente la sfatul prietenilor sau in functie de ce scriu revistele si mai putin la recomandarea medicului.
Suplimentele nutritive pot fi eficiente in numeroase probleme de ....[citeste tot] | |