|
 | Nu avem un raspuns simplu si la scara intregii Romanii, la aceasta intrebare. Din pacate, raspunsurile nu sunt la vedere. Exista institutii romanesti, publice, care au ca sarcina sa ne apere de acele varietati ....[citeste tot] |
 | Toata lumea vorbeste de efectele benefice sanatatii pe care le au legumele verzi in general. Cu toate astea, cei mai multi dintre noi evitam pe cat posibil consumul de asemenea alimente sanatoase.
....[citeste tot] |
 | Organizatia "Greenpeace" a prezentat un studiu conform caruia legumele si fructele din Turcia contin un nivel periculos de pesticide si alte substante periculoase.
Sursa: Arhiva EvZ ....[citeste tot] |
 | Consumul de fructe si legume poate modifica vizibil nuanta pielii, conferindu-i un aspect sanatos sau, dimpotriva, unul bolnavicios, arata un studiul recent al cercetatorilor scotieni.
Sursa: ....[citeste tot] |
 | Multe din fructe Či legume sunt impregnate cu pesticide âotravitoareâ, iradiate sau injectate ca sa se coaca sau sa reziste mai mult pe raft.
Sursa: Vlad Stanescu Medicii nu obosesc sa ....[citeste tot] |
 | Oamenii de ČtiinČa cred ca un derivat chimic conČinut de respective legume ar putea ajuta in menČinerea sanataČii mintale la o varsta inaintata, conform cercetatorilor citati de publicatia dailymail.com. ....[citeste tot] |
 | Pasta de tomate, roČiile la cuptor sau sucul de roČii scad colesterolul Či regleaza tensiunea arteriala, arata un nou studiu australian.
Sursa: NorthfotoGraČie conČinutului sporit de licopen, ....[citeste tot] |
 | Amatorii de roČii iČi reduc apreciabil riscul de a face cancer, osteoporoza Či boli de inima, spun cercetatorii de la National Centre of Food and Safety din Illinois.
Sursa: NorthfotoLegumele ....[citeste tot] |
 | Copiii continua sa se dovedeasca ignoranti in privinta alimentelor pe care ar trebui sa le consume zilnic, fac mari confuzii intre substantele nutritive si sunt din ce in ce mai atrasi de fast-food. ....[citeste tot] |
 | Consumul zilnic de legume verzi va apara de un eventual diabet de Tip 2 (zaharat), sustin oamenii de stiinta de la Univeristatea Leicester, citati de BBC.
Sursa: NorthfotoPotrivit acestora, ....[citeste tot] | |