|
 | Gumelele și plasturii cu nicotina pot afecta grav bebelușii, susțin cercetatorii. Ei spun ca substanta care da dependenta este absorbita de fat, iar urmarea este o tensiune arteriala crescuta si, mai ....[citeste tot] |
 | O noua descoperire a cercetatorilor britanici sustine ipoteza ca reducerea consumului de sare nu conduce la scaderea riscului afectiunilor cardiace, informeaza Reuters.
Daca pana acum consumatorii ....[citeste tot] |
 | O gama variata de medicamente folosite pentru tratarea HIV, in Africa și in alte regiuni sarace, pot duce la imbatranire prematura, informeaza Reuters.
Sursa: stanfordSpecialiștii afirma ....[citeste tot] |
 | Fumatul, lipsa exercitiilor si obezitatea nu mai sunt singurele vinovate de cresterea riscului de ivire a evenimentelor cardiace. Si existenta fratilor mai mari poate creste riscul de a avea probleme cu ....[citeste tot] |
 | Cei care isi desfasoara ocupatiea in medii zgomotoase sunt de trei ori mai predispusi la boli cardiovasculare decat cei care lucreaza in medii linistite, potrivit unui nou studiu efectuat de cercetatorii ....[citeste tot] |
 | Dragos Matei, bebelusul care a fost transferat de la Matenitatea Giulesti inainte de izbucnirea incendiului, pentru a fi operat la Institutul Inimii din Cluj Napoca, a murit ieri, la o zi dupa interventia ....[citeste tot] |
 | Consumul de margarina imbunatatita cu omega 3, in paralel cu medicamentele caracteristice, nu scade cu nimic sansele pacientilor cu afectiuni cardiace de a face un atac de cord, spun specialistii germani. ....[citeste tot] |
 | Cateva cesti de ceai sau de cafea baute zilnic par sa protejeze impotriva bolilor cardiace, arata cercetatorii olandezi in cadrul unui studiu care a fost realizat pe o perioada de 13 ani.
Sursa: ....[citeste tot] |
 | Consumul de carne procesata, ca cea pentru carnati, creste predispozitia pentru afectiunile cardiace, in timp ce carnea rosie nu pare sa fie la fel de nociva, arata un studiu recent realizat de Universitatea ....[citeste tot] | |