Cafeaua de sezon ingrasa mai mult decat un cheeseburger

cafeaua de sezon ingrasa mai mult decat un cheeseburger

Daca va faceti griji ca o sa va ingrasati de sarbatori, preparatele din carne nu sunt sigurele la care ar trebui sa aveti grija. Specialistii va recomanda sa evitati ofertele de Craciun ale lanturilor ....[citeste tot]

Bombe alimentare: cafeaua, otrava de dimineata care costa doar un leu

bombe alimentare: cafeaua, otrava de dimineata care costa doar un leu

Sortimentele la plic, la leu sau la capsula, contin aceleasi chimicale din care se fac ingrasamintele chimice sau hartia. Cel mai bine este sa cumparati cafea boabe si sa o macinati acasa.
....[citeste tot]

10 mituri despre digestie. VEZI de ce nu e cafeaua indicata

10 mituri despre digestie. vezi de ce nu e cafeaua indicata

Laptele si branza nu constipa, iar cafeaua induce senzatia falsa ca accelereza tranzitul. Nu trebuie sa aveti scaun zilnic, ci de trei ori pe saptamana, spun nutritionistii.
Sursa: Foto: ShutterstockConstipatia ....[citeste tot]

Ultimele studii: cafeaua, cale sigura spre fericire

ultimele studii: cafeaua, cale sigura spre fericire

Femeile care beau doua sau mai multe cesti de cafea pe zi, sunt mai putin predispuse la depresie, arata un studiu recent al cercetatorilor americani.
Sursa: SHUTTERSTOCK Publicat in “Archives ....[citeste tot]

Dovedit științific: cafeaua ține Alzheimerul la distanța

dovedit științific: cafeaua ține alzheimerul la distanța

Cafea imbunatațește memoria și ține Alzheimerul la distanța, arata un studiu american efectuat pe șoareci. Din acest punct de vedere, șoarecii sunt asemanatori cu oamenii: celulele lor nervoase ....[citeste tot]

Cafeaua, arma anticancer

cafeaua, arma anticancer

Cancerul ovarian, de piele, colorectal si de prostata par sa se lipeasca mai greu de persoanele care obisnuiesc sa bea cafea. Medicii explica ce cantitati sunt indicate, bazandu-se si pe multe studii.
....[citeste tot]

Cafeaua previne cancerul la san

cafeaua previne cancerul la san

Femeile care beau mai multe cafele pe zi au un risc mai mic sa sufere de cancer la san, arata un nou studiu realizat de cercetatorii suedezi de la "Karolinska Institute".
Sursa: HEPTAFemeile ....[citeste tot]

Sexul, cafeaua și exercițiile fizice cresc riscul de atac cerebral

sexul, cafeaua și exercițiile fizice cresc riscul de atac cerebral

Sexul, cafeaua in exces și exercițiile fizice intense, ca și alte activitați care „arunca in aer” tensiunea arteriala, cresc riscul de apariție și „rupere” a anevrismelor cerebrale, arata ....[citeste tot]

Dovedit stiintific: cafeaua „neagra” si aspirina, leacul care drege betia

dovedit stiintific: cafeaua „neagra” si aspirina, leacul care drege betia

Nici hamburgerii, nici apa nu alunga beția mai bine decat o cafea tare, neagra, in combinație cu aspirina, spun cercetatorii de la Universitatea din Philadelphia, care au descoperit adevarata cauza a ....[citeste tot]

Generatia `energizantelor` respinge cafeaua

generatia `energizantelor` respinge cafeaua

Tinerii sub 25 de ani prefera bauturile energizante in locul cafelei de dimineata, spre deosebire de persoanele de peste 45 de ani, pentru care potiunea reprezinta mai mult un ritual.
Potrivit ....[citeste tot]